Välkommen

Vad kul att du besöker min lilla vrå.



lördag 1 januari 2011

Bokslut

Ett nytt år, 2011. En dag som denna, nyårsdagen, är alltid som ett oskrivet blad. Likadant verje år. Ett helt nytt år ligger framför dig, okänt, fyllt av äventyr. Underligt. Det ska bli spännande att uppleva 2011 och se vad året för med sig.
Mitt 2010 har varit ett fantastiskt och oförglömligt år. Jag kommer alltid minnas 2010 som ett av de bästa i mitt liv hittills. Så mycket som har hänt. Så många nya vänner jag träffat. Så många fantastiska människor som satt prägel på mitt liv på olika sätt. Så många oförglömliga minnen som jag bär med mig så länge jag lever. För detta kommer jag för evigt vara tacksam.
Tack alla som har stöttat mig att genomföra min Talangresa under 2010. Jag är er evigt tacksam. Nu satsar jag på 2011 med nya kreativa idéer. Många tankar och planer har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar